משחקי שולחן במושב ערוגות

יום ראשון, 5 ביולי 2015

Sherif of nottingham ההנאות שבהונאות



זוהר : את בטח מסתירה שם בושם ראיתי את הקלף האדום שלקחת!
אני :  מה בושם?? זה פלפל שחור בתוך הבקבוק!
זוהר:  אכפת לי מה את מפזרת על עצמך?? העיקר שלא תכניסי את זה לעיר במשמרת שלי.


הוא לא צדק, הזוהר.
בכלל לא ניסיתי להבריח [לפחות לא בפעם ההיא]
וזה בעצם הקטע של המשחק, אתה שומר חוק אובססיבי במשמרת שלך אבל מבריח פוטנציאלי בשניה בה המשמרת שלך מסתיימת.


אם התמזל מזלנו ויש לנו סחורה מוצלחת לא תהיה לנו סיבה להסתכן
אבל כשלא [והמזל, כידוע, הפכפך] - ננסה להבריח וכל האמצעים כשרים כולל :
סחיטות [אל תבדוקותי ולא אבדוקותך]  
שוחד [קח 7 מטבעות זהב רק אל תחטט לי בשקיק]
ואיומים [אותך לסבתא!]
הצלחת להבריח ולא תפסו אותך - הרווח כולו שלך.



תפקידו של השריף למנוע הברחות.
כל אחד מאיתנו יהיה בנעליו של השריף בבוא תורו ויצטרך להחליט את מי לבדוק אם בכלל.
ומדוע בעצם לא לבדוק את כולם?
כי במשחק הזה משלמים פיצויים על הטרדת חינם ולוקחים אחריות אישית על טעויות.
בדקת וגילית הברחה - הקנס הוא רווח נקי שלך.
בדקת איש ישר ותמים? - שלם לו פיצוי, מכיסך.

המשחק שכב על המדפים זמן רב כשהוא עדיין בתוך הניילון.
אני ממש לא חורשת המלצות על משחקים,  כמעט תמיד ארצה להתנסות סביב שולחן לפני שאני מחליטה, במקרה הזה הזמנתי אותו עפ"י המלצה מבלי לדעת במה מדובר וכבר כמה שבועות שאנחנו מנסים להגיע אליו, זוהר אפילו הביא כובע מתאים.
אוהד ועוז הביאו עותק משלהם לאחד המפגשים אבל אני הייתי בשולחן אחר ואתמול סופסוף קרענו את הניילונים וההנאה היתה גדולה.

מלבד ההנאה שבהונאה המשחק עצמו חמוד לאללה
הוא מגיע עם ארבעה שקיקי הברחה צבעוניים מלבד


והלוחות עבים ומרהיבים - בדיוק כמו שאני אוהבת.



יש לי תחושה שהמשחק הזה יראה הרבה שולחן בתקופה הקרובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה